Loading...

VALMENNUS / PT

Fiilis Fitness tarjoaa ryhmäliikuntapalveluiden lisäksi valmennus- ja PT-palveluita, jos kaipaat täysin yksilöllistä tukea esimerkiksi elämäntapamuutokseen tai synnytyksestä palautumiseen. Tutustu personal trainereihimme Sannaan & Kristaan alta!

Sanna Harolin: Yksilöllisesti tavoitteitasi kohti

Personal Training on yksilöllistä ohjausta sinun tavoitteitasi kohti. Fiiliksellä harjoittelemme rauhallisessa salissa, jossa ei ole muita näkemässä tai kuulemassa. Harjoitukset suunnitellaan sinun tarpeidesi ja toiveidesi mukaan niin, että ne ovat joka kerta hieman erilaisia. Käytämme erilaisia välineitä ja oman kehon painoa harjoittelussa.
Voit valita itsellesi sopivan paketin ja maksuajan. Lähtökohtaisesti tapaamisia on 1-2krt/vko, silloin sinä saat harjoittelusta parhaan mahdollisen hyödyn. Harjoitteluajat sijoittuvat aamu- ja päiväaikoihin, jolloin Fiiliksellä ryhmäliikuntasalit ovat vapaana.

Kiinnostuitko? Ota yhteys suoraan Sannaan ja varaa tapaaminen!

 

Sanna Harolin
0400707129
[email protected]

Auktorisoitu personal trainer Sanna Harolin

Olen 44-vuotias liikunnan ammattilainen. Pohjakoulutukseltani olen liikunnanohjaaja (AMK) ja Personal Trainer-koulutuksen olen käynyt 1997 ensimmäisten joukossa Suomessa. Siitä asti olen personal trainer-asiakkaiden lisäksi ohjannut monenlaista ryhmäliikuntaa (kahvakuula, TRX/crosscore, Bodypump, erilaiset lihaskuntotunnit).

Kokemuksen myötä ohjaamiseni on suuntautunut yhä enemmän kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ohjaamiseen ja harjoittelussa korostan vahvasti liikkuvuuden ja keskivartalon lihasten merkitystä osana harjoittelua.

Olen käynyt pilateksesta pitkän matto-ohjaajakoulutuksen ja pilatesta ohjannut yli 10 vuotta myös ryhmäliikunnan puolella. Joogaa olen tehnyt ja ohjannut myös useita vuosia. Lisäksi olen erikoistunut fascial-venyttelyyn. Näitä vahvuuksia hyödynnän myös personal trainerin työssäni.

Kotoa löytyy kaksi esiteiniä lasta, joten ruuhkavuosien meno ja hallinta on tuttua. Omaan painonhallintaan olen aina joutunut itse keskittymään, joten ymmärrän haasteet ja osaan antaa konkreettisia ohjeita ongelmiin.

Mikäli koet että kaipaat tukea ja apua järkevään harjoitteluun /ruokavalion hallintaan, niin ota yhteyttä. Toteutetaan tavoitteesi yhdessä.

Krista Manninen : Spesiaalia valmennusta raskaana oleville & äideille

Kristan erikoisalaa ovat raskaana olevat ja äidit. Kristan valmennuksessa keskitytään siihen, mitä kaikkea voi tehdä, eikä niinkään siihen, mitä kaikkea raskaus rajoittaa.

Raskausaika ja synnytys ovat valtava muutosprosessi naisen keholle. Muutokset ovat yksilöllisiä, joten pureutuminen oman toimintakyvyn kehittämiseen ja hyvinvoinnin lisäämiseen ovat asioita, joihin voi olla paras keskittyä yksilövalmennuksen äärellä. Haasteet keskivartalon tuen kanssa, alaselkävaivat tai ryhdin sekä kannattelun säilyttäminen ovat esimerkkejä asioista, joiden kanssa ennen ja jälkeen synnytyksen voi joutua kipuilemaan. Vauva-arjessa omaan hyvinvointiin keskittyminen ja treeniajan löytäminen ei ole yksinkertaista ja siksi onkin tärkeää, että oma ohjelma on räätälöity omille tarpeille ja voimavaroille sopivaksi.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä suoraan Kristaan ja sovi tapaaminen!

Krista Manninen
[email protected]
040 706 8299

Krista Manninen

Olen ohjannut Fiiliksellä ryhmäliikuntaa vuodesta 2014. Nyt kun Fiiliksen palvelut laajenevat myös henkilökohtaisen valmennuksen puolelle, olen todella innoissani kun pääsen kehittäämään toimintaa erityisalanani raskaana olevat sekä äidit. Olen alusta asti tykännyt Fiiliksen filosofiasta äitiysliikunnan suhteen. Keskitytään siihen, mitä kaikkea voi tehdä ja ei niinkään siihen, mitä kaikkea raskaus rajoittaa. Synntyksen jälkeen Fiilis tarjoaa valtavan paljon erilaisia mahdollisuuksia äideille aloittaa liikkumin lempeästi oman pikkuisen kanssa. Polkuni äitiys personal traineriksi on rakentunut vähitellen vuosien mittaan. Olen peruskoulutukseltani fysioterapeutti ja olen kouluttautunut FAF:lta personal traineriksi. Viime vuosina olen fysioterapian syventävinä opintoina perehtynyt erkauman kuntoutukseen sekä lantionpohjan toimintahäiriöihin.

Oman raskausajan sekä synnytyksen myötä kokonaisvaltaisesti tajusin, kuinka iso muutos koko prosessi on naisen keholle ennen ja jälkeen synnytyksen. Oma ajatukseni äitien PT:nä ei ole raskauskilojen pudottaminen entisiin mittoihin vaan kehon toimintakyvyn palauttaminen ja hyvinvoinnin lisääminen haastavasta elämäntilanteesta huolimatta. Vauva-arjessa oman treenin tekeminen ei ole ehkä niin helppoa kuin aiemmin ja siksi onkin tärkeää, että oma ohjelma on räätälöity omille tarpeille ja voimavaroille sopivaksi.

Synnytyksen jälkeen on muutamat kulmakivet, jotka ovat tärkeitä kaikille äideille ja niitä voi treenata monella eri tapaa. PT:n kanssa voi yhdessä suunnitella, kuinka nämä treenit yhdistyy omaan arkeen. Toisaalta taas jos synnytyksen jälkeen keho kaipaa jotakin erityishuomiota kuntoutuksen suhteen voin auttaa ohjelman suunnittelussa ja varmistaa, että harjoittelu on turvallista.