Loading...

Moikka siunsotelaiset!

Tältä sivulta löydät kevään treenitallenteet yhdestä paikasta – joka viikko listaan tupsahtaa uusi harjoitus. Klikkaa linkkiä, ja pääset treenin pariin!

Kaikki harjoitukset on suunniteltu kotona tehtäväksi, etkä tarvitse mitään välineitä. Mukavat liikuntavermeet päälle ja alusta lattialle, kaikki on valmista.

Harjoitukseen pääset klikkaamalla tunnin nimeä. Harjoitukset ovat katsottavissa 23.6.2022 saakka.

Iloisia treeniähetkiä!
Fiilis-tiimi

Harjoitukset:

1. Lihaskunto

Monipuolinen oman kehon painolla tehtävä patteriharjoitus Suvin kanssa.

2. Pilates

Pilates-harjoitus Satun kanssa kehittää ja haastaa syvät tukilihakset, tuo kehon hallintaa ja parantaa asennon linjausta.

3. Niska-hartia

Tällä viikolla ollaan asian ytimessä – sanotaan heipat kireille niskoille ja jumisille hartioille. Hellitään ja huolletaan kehonosaa, joka helposti kuormittuu, kuin myös jää vähälle huollolle. Täsmäisku, joka vahvistaa ja rentouttaa!

4. Core

Tällä viikolla ollaan keskivartalotreeniin ytimessä. Tällä kertaa treeni tehdään musiikin tahtiin – elä pelästy nyt yhtään – iisi rytmi ja selkeä meno, mutta tämä vain tietona että jos haluat napauttaa laitteesi johonkin matkakajariin jne. että saat musiikit mainiommin kuuluviin, tee se ennen kuin aloitat. 🙂

5. Kehonpainotreeni

Vuorossa napakka ja hauska kehonpainotreeni, jossa iloitaan kehon kykeneväisyydestä ja monipuolisuudesta! Tehdään liikkeitä “aikaa vastaan”, eli pääset tekemään harjoituksen juuri itselle sopivassa tahdissa. Ota iisimmin tai tiukemmalla otteella, juuri sillä lailla, kun sinä tänään haluat liikkua.

6. Fascial

Fascial on aktiivista ja toiminnallista liikkuvuusharjoittelua, jonka tavoitteena on kehon kokonaisvaltainen hyvinvointi. Hengityksellä on tärkeä rooli harjoittelussa, jossa se yhdistyy osaksi liikettä. Liikkuvuuden lisäksi tunnilla harjoitellaan oikeita alkuasentoja ja linjauksia sekä kehon syviä lihaksia. Kehotietoisuus paranee kun opit kuuntelemaan omaa kehoasi ja sen viestejä.

7. Terve selkä

Terve selkä-treenissä teemme lihaskunto- ja liikkuvuusharjoitteita niska-hartiaseudulle, keskivartalolle sekä lantiolle, eli teemme täsmäiskun juurikin kehon niin monesti kireimpiin ja jumisimpiin kohtiin. 🙂 Keskitymme syvän tuen vahvistamiseen, hyvään tekniikkaan ja lihastasapainon parantamiseen. Tämä treeni hiilitsee ja ennaltaehkäisee niska- ja selkäongelmia, tunnet harjoituksen hyödyt varmasti treenin jälkeen – vetreämpi ja vahvempi olo, koko kehossa!

8. Jooga

Tällä viikolla joogataan yhdessä – tehdään monipuolinen harjoitus, joka vahvistaa ja avaa koko kehoa. Vähän leikitellään tasapainollakin – joogan pitää tuoda hymy huulille, ei kurttuja otsalle. 🙂 Tee juuri itsellesi sopivasti, anna hengityksen virrata ja nauti!

9. Lihaskuntotreeni 2

Hauska ja monipuolinen lihaskuntotreeni luvassa! Tehdään 3 kierrosta ja Suvin johdolla muovaillaan liikkeistä jokaiselle sopivat. Mainioita treenihetkiä!

10. Pilates 2

On kevään toisen pilatesharjoituksen vuoro – luvassa rangan lämmittelyä ja avausta, lattiatason vahvistavia harjoituksia sekä lempeitä rullauksia loppuun. Nauti harjoituksesta!

11. Niska-hartia 2

Positiivista kyytiä niska-hartiaseudulle Siirin kanssa. Tässä harjoituksessa käytetään myös tyynyä apuvälineenä, nappaa siis sellainen vierelle. Rentouttavia ja vahvistavia treenihetkiä!

12. Core 2

Monipuolinen keskivartalotreeni toukokuun alkuun. Käydään läpi corealueen syvät ja pinnalliset lihakset. Tuntuva ja vaikuttava harjoitus, niin treenissä kuin arjessa!

13. Fascial

Fascial-kehonhuoltoharjoitus vuorossa – soljuvaa ja lempeää liikettä kehoa kuunnellen. Voidellaan kehon kireyksiä ja avataan jumeja kehoa kuunnellen. Nappaa juomapullo mukaan!

14. Kehonpainotreeni (tyyny)

Tehdään monipuolinen ja hauska treeni oman kehon painolla, apuvälineenä tyyny. Nappaa siis tyyny vierelle ja menoksi, iloisia treenihetkiä!

15. Terve selkä

Vahvistetaan ja huolletaan selän, hartian ja keskivartalon aluetta – kehitetään ryhtiä, asennonhallintaa ja tasapainoa kropassa. Hyvää oloa, jokaiselle sopivaa liikettä!

16. Jooga

Avaava ja vahvistava joogaharjoitus Tuikun kanssa päättää yhteisen kevätkauden Online-treenit. Nappaa itsellesi apuvälineiksi viltti ja joogablokkina toimii kätevästi kahvipaketti/ kirja tai muu vastaavan muotoinen esine. Ihania joogahetkiä!