Loading...

Fiilis Fitness tarjoaa raskausajan liikuntaa netissä. Odottavien JOOGA- ja PILATES-kurssit ovat 6-kerran mittaisia kokonaisuuksia, joilla kurssin Facebook-ryhmään ilmestyy uusi harjoitus aina kerran viikossa ja kaikki kerrat jäävät tallenteeksi ryhmään. Liiku siis oman aikataulusi mukaan, juuri kun sinulle sopii. Voit myös tehdä harjoituksia useaan kertaan tai palata esimerkiksi tiettyyn harjoitukseen.

Maksutavat:

– Mobilepaylla numeroon 19731
– Tilinsiirrolla FI 04 5730 0820 6047 55
– Liikuntaetuuksilla (epassi, smartum pay, edenred jne.)

Online: Odottavien PILATES

KESÄ 2020

16.7.-13.8., 5 kertaa (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä!)
35 €

Uusi harjoitus julkaistaan kurssin Facebook-ryhmässä aina torstaisin klo 17.15. Voit tehdä harjoitukset oman aikataulun mukaan, juuri kun sinulle sopii! Tallenteet säilyvät ryhmässä läpi kurssin. Kurssin ohjaajana Siiri Halonen.

SYKSY 2020

I-jakso 21.8.-25.9., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)
II-jakso 2.10.-6.11., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)
III-jakso 13.11.-18.12., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)

Opettajana Siiri Halonen

Uusi harjoitus julkaistaan kurssin Facebook-ryhmässä aina perjantaisin klo 16.30. Voit tehdä harjoitukset oman aikataulun mukaan, juuri kun sinulle sopii! Tallenteet säilyvät ryhmässä läpi kurssin.

Maksuohjeet:

– Mobilepaylla numeroon 19731
– Tilinsiirrolla FI 04 5730 0820 6047 55
– Liikuntaetuuksilla (epassi, smartum pay, edenred jne.)
Ilmoittaudu kurssille
Maksa kurssi verkkokaupassamme tästä!

Facebook online: Odottavien PILATES-kurssilla valmistaudutaan ja vahvistutaan kohti synnytystä! Joka viikko kurssikerta ilmestyy ryhmään perjantaisin klo 16.30, mutta voit tehdä harjoituksen juuri silloin, kun sinulle sopii. Kaikki kerrat säilyvät ryhmässä läpi kurssin. Facebook-ryhmä on mainio areena keskustelulle ja kysymyksille, hyödynnetään sitä! 

Raskaana ollessa kehon painopiste muuttuu ja selkä joutuu rasitukselle lannerangan notkon lisääntyessä. Hormonit löystyttävät niveliä valmistaessaan äitiä synnytykseen ja aiheuttavat mm. liitoskipuja. Raskausajan liikunta vaikuttaa tutkitusti positiivisesti synnytyksestä palautumiseen ja vähentää erkauman syntymistä tai siitä aiheutuvia haittoja. Raskausajan pilatekseen keskityttävä kurssilla pureudutaan lantion pohjan harjoittamiseen, vinojen vatsalihasten tukeen, lonkkia ympäröiviin tukilihaksiin sekä selkälihaksiin. Raskausajan liikuntaa voi harrastaa oman voinnin ja jaksamisen mukaan raskauden alusta loppumetreille saakka ja tehdä harjoituksista sopivalta tuntuvia variaatioita.

Online: Odottavien JOOGA

SYKSY 2020

19.8.-23.9., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)
30.9.-4.11., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)
11.11.-16.12., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)

Uusi harjoitus julkaistaan kurssin Facebook-ryhmässä aina keskiviikkoisin klo 17.15. Voit tehdä harjoitukset oman aikataulun mukaan, juuri kun sinulle sopii! Tallenteet säilyvät ryhmässä läpi kurssin.

Maksuohjeet:
Laita viestiksi kurssi, jolle osallistut.

– Mobilepaylla numeroon 19731
– Tilinsiirrolla FI 04 5730 0820 6047 55 
– Liikuntaetuuksilla (epassi, smartum pay, edenred jne.)
Maksa kurssi verkkokaupassamme tästä!
Ilmoittaudu kurssille

Odottavien JOOGA -kurssi tarjoaa lempeää raskausajan liikuntaa omassa olohuoneessa, jossa on mahdollista nauttia lempeästä ja vahvistavasta jooga-harjoituksesta & antaa tilaa keskittyä omaan kehoon ja mieleen!

Voit tehdä joogaharjoituksia juuri sinulle sopivaan tahtiin – uusi harjoitus julkaistaan Facebook-ryhmässä aina keskiviikkoisin klo 17.15. Etene viikko kerrallaan, tee harjoituksia useampaan otteeseen tai palaa tietyn asanan pariin, mikä vain sinulle sopivin tapa joogata kanssamme! Facebook-ryhmä on myös loistava areena kysymyksille ja keskustelulle, hyödynnetään sitä! Vastaamme kaikkiin kysymyksiin mahdollisimman nopeasti & otamme toiveet ja mietteet huomioon kurssikerroilla.

Raskaana oleminen on itsetutkiskelun ja muutoksen aikaa. OdottavienJOOGA -kurssi tarjoaa raskausajan liikuntaa, jossa on mahdollista nauttia lempeästä ja vahvistavasta jooga-harjoituksesta & antaa tilaa keskittyä omaan kehoon ja mieleen. Raskausajan jooga tarjoaa lempeää vastapainoa ikuiselle suorittamiselle ja lisäksi se valmistaa kehoa ja mieltä synnytykseen ja vanhemmuuteen. Raskausajan liikunta vahvistaa kehoa ja mieltä kohti synnytyskoitosta.

Raskausajan jooga vahvistaa kehoa lempeään tahtiin & tarjoaa apua raskausajan yleisiin vaivoihin kuten selkäkipuihin sekä unettomuuteen. Lisäksi äitiysjooga vahvistaa jalkojen voimaa ja muun muassa lantion seudulle tehdään niin vahvistavia kuin avaavia harjoituksia, joista on apua myös synnytyksessä. Kurssilla keskitytään myös niin kehon ja mielen rentouttamiseen.