Loading...

Fiilis Fitness tarjoaa Äiti-vauva-kursseja netissä. Äiti-vauva VOIMA- sekä PILATES-kurssit ovat 6-kerran mittaisia kokonaisuuksia, joilla kurssin Facebook-ryhmään ilmestyy uusi harjoitus aina kerran viikossa ja kaikki kerrat jäävät tallenteeksi ryhmään. Liiku siis oman aikataulusi mukaan, juuri kun sinulle sopii. Voit myös tehdä harjoituksia useaan kertaan tai palata esimerkiksi tiettyyn harjoitukseen.

Maksutavat:

– Mobilepaylla numeroon 19731
– Tilinsiirrolla FI 04 5730 0820 6047 55
– Liikuntaetuuksilla (epassi, smartum pay, edenred jne.)

Online: Äiti-vauva VOIMA

Maanantaisin klo 10.30-11.15

I-jakso 17.8.-21.9., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä!)
II-jakso 28.9.-2.11., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä!)
III-jakso 9.11.-14.12., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä!)

Uusi harjoitus julkaistaan kurssin Facebook-ryhmässä aina maanantaisin klo 10.30. Voit tehdä harjoitukset oman aikataulun mukaan, juuri kun sinulle sopii! Tallenteet säilyvät ryhmässä läpi kurssin. Kurssin ohjaajana Siiri Halonen.

Jos haluat osallistua useammalle Online Perheliikunta-kurssille:
2 kurssia 76 €
3 kurssia 107 € 

Maksuohjeet löydät sivun yläosasta.

Ilmoittaudu kurssille
Maksa kurssi verkkokaupassa tästä

Vahvistutaan etänä yhdessä! Kehitetään äidin lihasvoimaa, tarjotaan vauvalle virikkeitä ja vahvistetaan varhaista vuorovaikutusta. Uusi harjoitus ilmestyy Facebook-ryhmään aina maanantaisin klo 10.30 – voit tehdä harjoitukset aina juuri silloin, kun sinulle sopii. Ryhmä on myös loistava areena kysymyksille ja keskustelulle – hyödynnetään sitä!

Tunnin rakenne säilyy pienin muutoksin samansuuntaisena, jotta lapsikin tottuu liikkeisiin omaa tahtiaan. Kurssi on tarkoitettu äidille ja vauvalle, joka jaksaa jo kannatella itse päätään (n.2-12 kk). Kävelemään oppineiden lasten kanssa voi osallistua myös Perhetreeni- tai Taaperojumppa-kurssille.

Tunnilla tehdään lapsen kanssa tehdyn alkulämmittelyn jälkeen (ei sisällä askelkuvioita) helppoja lihaskuntoliikkeitä, jotka kohottavat kuntoa raskauden jälkeen. Treeniä tehdään noin puoli tuntia koko vartalolle. Liikkeet ovat helppoja ja tehokkaista perusliikkeitä kuten kyykkyjä, punnerruksia, soutuja ym. Viimeinen 15 min tunnista pääpaino on keskivartalotreenillä, jossa otetaan huomioon selkälihakset, vinot vatsalihakset, lantionpohja ja suorien vatsalihasten kevyemmät rutistus-suunnan liikkeet, sekä ryhtiä ylläpitävän poikittaisen vatsalihaksen aktivointi. Liikkeistä on tarjolla vaihtoehtoja ja niitä saa tehdä omaan tahtiin, vauvan ehdoilla. Vauvaa käytetään sen oman ja äidin jaksamisen mukaan painona eri harjoituksissa.

Online: Äiti-vauva PILATES

KESÄ 2020

13.7.-10.8., 5 kertaa (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä!)
35 €

Uusi harjoitus julkaistaan kurssin Facebook-ryhmässä aina maanantaisin klo 10.30. Voit tehdä harjoitukset oman aikataulun mukaan, juuri kun sinulle sopii! Tallenteet säilyvät ryhmässä läpi kurssin. Kurssin ohjaajana Siiri Halonen.

Syksy 2020

I-jakso 20.8.-24.9., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)
II-jakso 1.10.-5.11., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)
III-jakso 12.11.-17.12., 6 kertaa, 42 € (Kurssin Facebook-ryhmään pääset tästä)

Uusi harjoitus julkaistaan kurssin Facebook-ryhmässä aina torstaisin klo 10.30. Voit tehdä harjoitukset oman aikataulun mukaan, juuri kun sinulle sopii! Tallenteet säilyvät ryhmässä läpi kurssin. Kurssin ohjaajana Siiri Halonen.

Jos haluat osallistua useammalle Perheliikunta-kurssille:
2 kurssia 76 €
3 kurssia 107 €

Maksuohjeet:
Laita viestiksi kurssi, jolle osallistut.

– Mobilepaylla numeroon 19731
– Tilinsiirrolla FI 04 5730 0820 6047 55 
– Liikuntaetuuksilla (epassi, smartum pay, edenred jne.)
Ilmoittaudu kurssille
Maksa kurssi verkkokaupassa tästä

Äiti-vauva PILATES -online-kurssi tarjoaa äidille mahdollisuuden keskittyä samaan aikaan sekä vauvaan, että synnytyksestä palautuvaan kehoonsa.  Joka viikko kurssikerta ilmestyy ryhmään torstaisin klo 10.30 – voit tehdä harjoituksen juuri silloin, kun sinulle sopii. Kaikki kerrat säilyvät ryhmässä läpi kurssin. Facebook-ryhmä on mainio areena keskustelulle ja kysymyksille, hyödynnetään sitä! 

Kurssin aikana käydään läpi koko kehon syvää tukea huolehtien siitä, että harjoittelu aloitetaan rauhassa lantion pohjaa vahvistaen. Tunnilla annetaan vaihtoehtoja ja ohjataan yksilöllisesti, jotta jokainen saisi palautumistaan tukevia vaihtoehtoja. Kurssille voi osallistua siitä asti, kun vauvan kanssa kotoa lähteminen onnistuu ja synnytyksen jälkitarkastus on tehty. Kurssi sopii kaikille synnyttäneille alatie- tai sektionsynnytyksen jälkeen, erityisesti selkäkivuista, kohdun laskeumasta ja vatsalihasten erkaumasta kärsiville.

Liikkeet tehdään oman hengityksen tahtiin ja vauva saa olla mukana liikkeissä, jos hän kannattaa niskaansa ja äiti jaksaa lisäpainon. Kurssi aloitetaan vatsalihasten erkaumaa tutkimalla ja palautumista seurataan kurssin ajan. Lantion pohjan lisäksi keskittyminen on poikittaisessa vatsalihaksessa, selkälihaksissa, lavan ympäryksessä, lannelihaksissa sekä vinoissa ja suorissa vatsalihaksissa. Yläselkään ja lapatukeen keskittyvistä liikkeistä on hyötyä lapsen kantamisen ja syöttämisen jumittamalle hartialinjalle. Lantion alueen harjoitteet auttavat virtsanpidätyksessä, selän hyvinvoinnissa ja painopisteen palautumisessa. Lisäksi kurssilta saa vertaistukea samassa elämäntilanteessa olevilta.